Inzenden gedichten en verhalen 'Stem van de leegte'

In museum ‘t Fiskershúske is tot 31 oktober 2021 de expositie ‘Stem van de Leegte’ van Kunstcollectief Ferm te zien. De expositieruimte is gevuld met schilderijen die geïnspireerd zijn door het thema 'Stem van de leegte'.

Het publiek wordt nu gevraagd gedichten of korte verhalen in te sturen die ook aansluiten bij dit thema.  Afgelopen anderhalf jaar was een bewogen jaar voor iedereen. En iedereen heeft dit op zijn eigen manier beleefd en verwerkt. Wellicht dat zich dit geuit heeft in een verhaal of gedicht.

Tot en met 3 oktober krijgt u de kans om hun verhalen digitaal op te sturen naar info@museummoddergat.nl. Uit alle gedichten en verhalen wordt een selectie gemaakt die worden gepubliceerd en meegegeven aan bezoekers. Alle gedichten en verhalen krijgen op deze website een mooie plek.

Voorwaarden en informatie op een rijtje:

• We publiceren pas na overleg met de schrijver/schrijfster
  • We geven geen vergoeding
  • insturen kan tot en met 3 oktober
  • sturen naar: info@museummoddergat.nl
  • De ruimte voor publicatie is beperkt. Er is altijd plek op de website, maar als u kan wilt maken mag de inzending niet langer dan 500 woorden zijn.

3 oktober 2021