Leuke activiteiten in de voorjaasrvakantie

In de voorjaarsvakantie (19-27 feb en 26 feb-5 maart) is het museum open met leuke activiteiten voor kinderen. In de eerst week:

Van maandag 21 t/m vrijdag 25 februari, van 10.00 tot 17.00 uur, gratis toegang voor kinderen op vertoon van pake of beppe, of op vertoon van een volwassene.
Met doorlopend de hele week:
  • Speurtocht door de vissershuisjes
  • neem een leuke tekening mee voor thuis
Op woensdag 23 februari
13.00 uur: Kweldertocht Moddergat. Ook in de winter is er van alles moois te ontdekken! Ga mee met wadloopgids Patricia. Trek laarzen en een warme jas aan! Verplicht opgeven voor deze activiteit, via info@museummoddergat.nl
Opgeven verplicht via info@museummoddergat.nl
Donderdag 24 februari
Tussen 11.00 en 15.00 uur: Doorlopend een workshop knopen, leer de 8-knoop, paalsteek of mastworp.
Je kunt vandaag ook zelf je eigen vissershuisje maken.

In de tweede week doorlopend een speurtocht door de vissershuisjes (Geen gratis entree)

16 februari 2022