Kerstvakantie, museum open

In de kerstvakantie is het museum open voor publiek. We zijn dan van zaterdag 24 december t/m zaterdag 7 januari open van 12.00 tot 16.00 uur.
Op drie dagen is het museum gesloten; 25 december (1e Kerstdag), 31 december (oudejaarsdag) een 1 januari (nieuwjaarsdag).
Van te voren een kaartje kopen kan hier.

Op zaterdag 24 december is de kerstman in het museum! Tussen 12 en 16 uur is hij aanwezig om mee op de foto te gaan of om hem van alles te vragen.

Voor kinderen zijn er leuke knutselopdrachten én een speciale kerstspeurtocht die kinderen alle hoeken van het museum laat ontdekken!

Op 27, 28 en 29 december kun je je om 12.00 uur melden bij het museum voor een natuur- en kweldertocht. Trek laarzen en een warme jas aan! Geschikt vanaf 6 jaar. reserveren is verplicht en kan hier.

Na de kerstvakantie is het museum weer in de winterslaap en gaan we open voor het seizoen op zaterdag 18 februari.

Groepen zijn in de winter van harte welkom. Reserveren is dan wel verplicht; 0519-589454 of info@museummoddergat.nl.

Tot ziens in 't Fiskershúske!

2 november 2022